بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا باید یک ثبات بدون دیالیز حفظ
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا باید یک ثبات بدون دیالیز حفظبیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا باید یک ثبات بدون دیالیز حفظ

چگونه به حفظ بیماران فشار خون بالا و پایدار بدون دیالیز؟ بیشتر بیماران فشار خون بالا. طوری که آنها را بازرسی معمول در زمان. و نظارت بر کلیه خود را، آن را بسیار ضروری است. این می تواند آنها با بیشترین سرعت ممکن کمک به جلوگیری از نقص عملکرد کلیه. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

نفروپاتی فشار خون بالا ناشی از بیماری های طولانی مدت فشار خون ثانویه. پروتئین های خون نشت خواهد شد و به سطوح بالاتری از فشار خون است. این می تواند در آسیب به سیستم فیلتراسیون کلیه ها، که منجر به یک دور باطل است. آسیب طولانی مدت بیماری کلیوی غیر قابل برگشت، نارسایی کلیه و شتاب شود.

برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا، کنترل فشار خون بالا. سهولت فشار خون بالا، بیماری های کلیوی به طولانی شرایط زندگی خود بسیار مهم است. بلند مدت فشار خون بالا افزایش CVD (بیماری های قلبی عروقی)، همیشه به زندگی را تهدید می کند، خطر مرگ را افزایش می دهد.

در درمانگاه، مهارکننده های ACE و ARBs معمولا گرفته برای تنظیم فشار خون بیمار است. آنها می توانند سیستم عصبی، RAAS (- آنژیوتانسین - آلدوسترون سیستم رنین) تاثیر می گذارد و سیستم اندوتلین، و کاهش فشار خون بالا. سوال اصلی، مهارکننده های ACE و ARBs می توانید نقص عملکرد کلیه را درمان نیست.

علاوه بر این، دیالیز نیز می توانید استفاده برای تسهیل وضعیت بیماری خود را. به عنوان یک درمان جایگزین، می تواند آب اضافی، مواد سمی و محصولات زائد سوخت و ساز در خون، فشار خون بالا، کنترل و کاهش روشن است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ارائه می دهد بهترین انتخاب برای همه بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، و منجر به یک شیوه زندگی سالم به از شر دیالیز. این است که توسط نفوذ چین و پزشکی خارجی دارای عوارض جانبی کمتر شناخته شده است، حل و فصل کلیه بنیادین انسانی خود.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: